تائید مشخصات whois دامنه بین المللی

در صورتی که در سامانه هاست دانلود اقدام به ثبت دامنه ی بین المللی کرده اید، یک پیام در صفحه ی اصلی نام دامنه برای شما به نمایش در می آید که متن این پیام به شرح زیر است:
 
http://www.up.jahanscript.ir/uploads/1446190178.jpg
این پیام به این معناست که دامنه ی شما در رجیسترار ریسلو (Hostcontrol) در انتظار تائید است و جزئیات ثبت دامنه مذکور هنوز تایید نگردیده است. اگر شما متقاضی (ثبت کننده) این دامنه هستید ایمیل خود را برای آگاهی از تایید و فعال سازی دامنه بررسی بفرمایید. اخیرا بر اساس قوانین ICANN می بایست تمام کسانی که دامنه ثبت می نمایند جزئیات اطلاعات موجود در Whois دامنه ی خود را تائید کنند.
بدین منظور هنگام ثبت دامنه یک ایمیل مشابه ایمیل زیر برای شما ارسال می شود که ابتدا بر روی لینک موجود در ایمیل خود کلیک نمایید:
 
 

http://www.up.jahanscript.ir/uploads/1446182661.jpg
پس از کلیک بر روی لینک موجود در ایمیل در صفحه ای که باز می گردد، فرمی وجود دارد که می توانید آن را مطابق تصویر زیر کامل کرده و در پایان بر روی دکمه ی Submit کلیک نمایید:



http://www.up.jahanscript.ir/uploads/1446205089.jpg
 
 

پس از انجام مراحل فوق در پیغامی به زبان انگلیسی از شما تشکر شده و پیغام موفقیت آمیز بودن تائید مشخصات برایتان ارسال خواهد گردید و حدود چند ساعت بعد دامنه ی شما فعال و قابل استفاده خواهد شد. در صورت عدم تایید دامنه، امکان استفاده از آن را نخواهید داشت.
  • 13 کاربر این را مفید یافتند
آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟